Blog iz leta 2008: Anže jih je pihnil kar nekaj

To se je zakomentiralo na Medijskem watch dogu januarja letos pod prispevkom: Logar za Indirekt: White je očitno navdušen nad Slovenijo.

1.       Politkomisar pravi:
30.01.2008 ob 22:07

Radoveden sem, kdo bo, ko bo jeseni ta vlada (če ne bo že prej) padla, zaposlil tega mladega in napihnjenega gospodiča.

To se je zakomentiralo na Medijskem watch dogu januarja letos pod prispevkom: Logar za Indirekt: White je očitno navdušen nad Slovenijo.

Direktorja Urada vlade za komuniciranje mag. Anžeta Logarja so namreč spraševali kako komentira očitke, ki so jih novinarji in drugi glasno izrekli potem, ko je tujim novinarjem pred hotelske sobe dostavil lične mape z izbornimi citati glede medijske svobode pri nas. Zagotovo niste pozabili večernih žemljic, ki so jih dobili tuji novinarji pred svoja vrata na predvečer njihovega odhoda iz  Slovenije? V sobe ljubljanskega City Hotela, kjer so bili nastanjeni, jim je Urad vlade Republike Slovenije za komuniciranje poslal  gradivo, ki  se je nanašalo na medijsko svobodo v Sloveniji. Med vsebino je bil tudi povzetek študije Fakultete za uporabne družbene študije o medijski svobodi in avtonomiji v Sloveniji – avtorjev dr. Matevža Tomšiča, dr. Mateja Makaroviča, Tamare Besednjak, Urše Šinkovec in Ennie Vardijana. Izjave naj bi dokazovale, uravnotežile ali spodbijale neupravičenost peticije Blaža Zgage in Mateja Šurca. Opremljene se bile z grimsovskimi grafi, manipulativno obdelanimi  izreki Janija Severja, Grega Repovža, Mirana Lesjaka, Stojana Zdolška, Janeza Markeša itd.

No, Anže Logar je na vprašanje Indirekta o očitkih odgovoril, da tega res ni treba posebej komentirati, saj  gre za precej napihnjeno zgodbo.Takratni očitek generalnega sekretarja Evropske zveze novinarjev Aidana Whitea, ki je zaradi Logarajevih večernih hotelskih žemljic dejal, da je Slovenija padla na prvem evropskem testu sposobnosti vodenja EU pa je nonšalantno zavrnil s tem, da se White rad meša v notranjo razpravo v Sloveniji, da je nad njo očitno še  posebej navdušen in da je bil itak dejaven tudi v referendumski kampanji oziroma razpravi med sprejemanjem novega zakona o Radioteleviziji Slovenija.

V pismu g. Jungnerju iz finske televizije YLE je Anže Logar »ocenjeval« tudi novinarsko delo finskega novinarja  Magnusa Berglunda. V pismu je  seciral  sogovornike, ki jih je novinar izbral glede domnevnega podkupovanja v primeru Patria. Med drugim je zapisal:

 »Nabor slovenskih sogovornikov je pomenljiv. Nekdanji kriminalist Drago Kos je nezakonito nadzoroval novinarja, kar je ugotovilo tudi vrhovno sodišče, Milan Švajger je direktor neizbranega podjetja, Bojan Potočnik pa kandidat opozicijske stranke, ki je znana po neargumentiranih osebnih napadih na predsednika vlade. Vsi na ravni gostilniških pogovorov namigujejo na povezanost g. Janeza Janše z odločitvijo Ministrstva za obrambo o izboru finske Patrie za nakup oklepnikov slovenske vojske….«

Skratka, Anže jih je pihnil kar nekaj in vsi smo se držali ta glavo. Dober  vladni  propagandni stroj, ki je v imenu njemu razumljenega svobodnega pretoka informacij pretakal tisto, kar je scedil skozi željeno rešeto.

Ne dvomim, da mu je bila blizu tudi tista mantra o Dragem Borutu.

Evo, sedaj jo je Borut tudi (u)slišal. In se mu opravičil, ker ga je pomotoma razrešil. Menda mu je obljubil tudi službo. Torej, Politkomisar je dobil odgovor.

 

 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja